Pages

Thursday, 17 November 2016

Cara Cepat Hilangkan Sakit Urat, Sendi, Gout Dan Athritis Tanpa Ubat Hospital

Assalamualaikum wbt.

Apabila mak ayah kita mengadu dan merungut sakit urat, sakit sendi sampai tak boleh nak berjalan, apa kita rasa? Sedih kan?

Lepas tu, tau pulak mak ayah kita pergi serata tempat nak dapatkan rawatan malangnya semua tak berjaya. Pergi hospital, doktor tak boleh nak kesan sakit apa. Pergi perubatan tradisional, jawapan standard, ada saka, tak pun ada 'orang buat'.

Duit dah banyak habis, mak ayah pun naik fedap nak pergi berubat. Sudahnya dibiarkan je sakit bertahun-tahun. Lama-kelamaan, nak berjalan pun tak boleh. Nak bergerak susah, nak memandu lagi tak dapat.


Ramai sangat yang ada penyakit macam ni, termasuklah mak mertua saya sendiri.

Lama sangat beliau menderita sakit urat di bahagian kaki dari peha sampai ke bawah. Memang banyak tempat pun beliau pergi untuk dapatkan rawatan, tapi semua tak jalan.


Mak mertua saya ni memang cergas orangnya. Bangun jam 4 pagi dah memasak. Dalam satu hari tu, beliau memang tak boleh duduk diam. Ada je aktivitinya. Bila kaki dah sakit, aktiviti beliau jadi terbatas sangat. Kesian juga tengoknya.

Satu hari tu, akibat dah tak tertahan sangat, akhirnya beliau tanya saya dan suami,

"Takde ke ubat Shaklee yang elok untuk sakit mak ni? Mak tak nak dah makan ubat beli farmasi tu, bukan baik pun."

Dan suami terus mencadangkan mak cuba Vivix.

Memang macam-macam pil dah pun mak mertua telan. Sampai doktor bagi metformin juga.

Apa jadi lepas makan Vivix?

Syukur sangat, sakit kaki mak bertambah baik. Tak habis-habis mak cakap Alhamdulillah sebab memang dah jauh beza kesihatannya berbanding sebelum ni.

Ada satu hari tu, saja saya tanya,

"Kaki mak sakit lagi ke?"

Mak jawab,

""Alhamdulillah sangat la makan ubat ni (merujuk kepada Vivix). Dulu beratus-ratus habis beli ubat tak baik juga. Masuk bawah mesin sampai RM700 (mesin MRI) sampai dua kali tak tahu juga sakit mende. Alhamdulillah la ni dah boleh berjalan"

Bila kaki mak dah tak sakit tu, makin ligatlah beliau. Mak mertua ni memang suka berjalan. Sejak kaki dah baik, sampai ke hari ni, banyak tempat dah mak melawat. Yang dekat tu jangan ceritalah. Yang jauh-jauh, macam Pulau Pangkor, Perak (banyak kali), Sabah (dua kali), terbaru, mak mertua baru balik dari Banda Acheh ikut rombongan.

InsyaAllah tahun 2017 ni mak berpeluang menunaikan haji. Semoga kesihatan beliau terus baik. 

Saya sangat menyarankan Vivix untuk mak ayah yang ada masalah sakit sendi, sakit urat, gout, athritis dan sebagainya yang berkaitan dengan sendi dan urat.

Bagaimana Vivix bantu pulihkan kesihatan urat saraf dan sendi?

1. Memusnahkan kuman yang menyerang sendi pada pesakit athtritis

2. Menguatkan antibodi badan

3. Menurunkan paras asid urik pada pesakit gout

4. Mengembalikan cecair rawan pada sendi yang hilang

5. Menguatkan semula urat saraf yang rosak dan terjejas

6. Memperbaiki kerosakan DNA sel saraf dan sendi

7. Memulihkan semula otot dan ligamen yang koyak atau cedera

Vivix ni memang disukai oleh warga emas sebab tak perlu nak telan banyak-banyak pil. Cepat dan rasa pun sedap macam jus anggur.

Paling seronok ialah kerana ianya memang berkesan dengan cepat!

Ini antara pengguna yang dah rasa kebaikan Vivix untuk masalah sendi, athritis dan gout mereka.

Testimoni 1: Pesakit gout



Testimoni 2: Pesakit reumatoid athritis



Testimoni 3: Sakit kaki dan lutut


Testimoni 4: Sakit lutut



Testimoni 5: Sakit kaki dan sendi



Seronok bila mak ayah dah sihat, dapat buat aktiviti yang diorang suka, dapat main dengan anak cucu, dapat pergi masjid, dapat solat jemaah dengan kawan-kawan. Allah, tak boleh nak cakap.

Mak mertua saya dah plan, nanti lepas balik haji dia memang nak pergi berjalan je kemana-mana ikut rombongan ustaz. Kebetulan pulak ustaz tu memang selalu buat lawatan ke luar negara. 

Inilah masa untuk buat diorang gembira. Sesungguhnya jasa mak ayah tu memanglah tak terbalas sampai mati. 

Jika berminat mendapatkan Vivix, harganya RM475 untuk sebotol. Tetapi anda boleh jimat banyak dengan beli 2 botol Vivix.


Jom dapatkan Vivix sebelum sakit jadi lebih parah, dan lebih banyak wang terpaksa di keluarkan. Kos perubatan pun dah naik sekarang. ☹

Hubungi saya dan saya akan berikan cara makan yang optimum untuk selesaikan masalah anda!

Puan Su
012-9645614
ID:868994

Rujukan saintifik:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17115116

2 comments:

  1. Wah!! Banyak kelebihan vivix nie ye..

    ReplyDelete
  2. kalau cramp ke boleh ke? sbb Ainaa selalu cramp kaki

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...